Bugaboo


Історія компанії, яка сьогодні надихає сотні тисяч батьків по всьому світу відправлятися досліджувати світ разом з малюками, почалася з протесту. У 1994 році Макс Баренбруг, випускник Академії дизайну в Ейндховені (Нідерланди) і батько двох дітей, остаточно переконався, що присутні на ринку дитячі коляски категорично не задовольняють його смак. Так чи інакше, ставши батьком, він вирішив боротися із засиллям старомодних і традиційних концепцій і спроектував першу модульну коляску. Це коляска дуже сильно відрізняється від важких і неповоротких «колег», які до того ж не радували око дизайнера. 

Макс Баренбруг наділив свою коляску цілим рядом корисних та інноваційних функцій. Модель могла використовуватися не тільки для звичайних прогулянок по міській бруківці, але і для екстремальних заїздів по пересіченій місцевості, по сніжних рівнинах чи по піщаних пляжах. Якщо зараз функціоналом позашляховика батьків особливо не здивуєш, то за мірками 1994 року, така ідея була без перебільшення революційною. Більш того, його коляска вийшла дуже легкою і виглядала виключно сучасно. Тож геть громіздкі стародавні коляски!

Як зазвичай буває в легендах, завзятість виявилася винагороджено. Сьогодні Bugaboo продає свої коляски більш ніж в 50 країнах світу. Сама назва компанії – синонім відмінного дизайну, мобільності, функціоналу, якості та стилю. Моделі колясок і супутні аксесуари Bugaboo надихають сотні тисяч батьків не закидати колишні захоплення на невизначений термін (поки діти виростуть). Шанувальники голландського бренду відкривають світ по-новому в компанії дітей, причому роблять це без втрати звичної швидкості, ритму життя і, звичайно, стилю.

Bugaboo вибирають для своїх дітей Мадонна, Мішель Вільямс, Метт Деймон, Елтон Джон. Російські зірки не відстають – з коляскою Bugaboo з'являлися Наталя Водянова, Мирослава Дума та інші світські персони.

Сьогодні в центрі компанії – департамент інновацій. Більше 100 чоловік в штаб-квартирі компанії в Амстердамі створюють нові концепти і продукти. Компанія контролює повний цикл виробництва колясок – від появи перших начерків майбутньої моделі до відправки готової коляски в магазин торгового партнера. Компанія працює з обраними торговими представниками, підтримуючи з ними довгострокові відносини, адже без цього складно гарантувати якість і сервіс.

Сучасні батьки – це класно і модно, вважають дизайнери Bugaboo. Їх надихають коляски, що об'їздили міста і країни, міські бруківки та сільську місцевість, коляски, якими насправді користуються батьки і діти, коляски, які дарують задоволення від їх використання, коляски – надійні друзі і помічники, коляски з брудом на колесах, яким, є про що розповісти.